
Z razstavo URŠKE PEČNIK nadaljujemo niz fotografskih razstav in dogodkov ob 10. obletnici delovanja Likovnega salona Kočevje.
Kot drugo v nizu predstavljamo Urško Pečnik (1991), ki svoj fotografski jezik gradi s prepletom edinstveno izrazitega sloga in elementi visoke modne, tudi komercialne fotografije. Pri svojem delu Urška Pečnik elemente glamurja in visoke mode prepleta z obrobnimi, nepredvidljivimi inscenacijami. S prizori, ki jih umešča v marginalne prostore avtobusnih postaj, surovega naravnega okolja, razpadajočih stavb poudarja kontrast med modno eleganco in vsakdanjostjo. Njena scenska prizorišča, pa naj so to ambienti sedemdesetih ali osemdesetih let prejšnjega stoletja ali obcestna nabožna znamenja, so vedno premišljena. Prav tako so premišljeni nenavadni detajli, ki zapolnjujejo prostor (nabožne podobe, preproge, pohištvo, okrasni predmeti) ali hišni ljubljenčki, ki postanejo kot statisti del prizora. S kontrasti in združevanjem preteklosti in sodobnosti ustvarja svojevrstne provokacije, pri čemer ohranja feminilno izraznost in ženski pogled na seksualnost. Za njena dela veljata izrazit avtorski pristop in značilna estetika. Dobro se zaveda pravil in zapovedi klasične modne fotografije, s katerimi se svobodno poigrava ter vanje vključuje različne zvrsti umetnosti, glasbe in tudi filma. Navdihuje jo vse, kar je telesno in odstopa od ustaljenih praks ter tradicije. Njeno večno ljubezen do erotike v tesnem odnosu s psihologijo subtilno združuje s spoštljivim odnosom do ženske. V svojih delih mnogokrat preseže koncept lepote in lepotnih standardov, ki jih narekuje modna industrija. V njenem osebno izpovednem jeziku in z osebnim pristopom ustvarja edinstvene foto zgodbe, ki poudarjajo senzualnost in naravnost (prvenstveno) ženskega telesa.